Case studies
Zobacz, jak Sellina wpłynęła na wzrost biznesów naszych klientów.
Kosmos Sklep – Wzrost konwersji o 128% na urządzeniach mobilnych i o 72% krótszy średni czas wczytywania strony w sklepie e-commerce głównego dystrybutora Burton w Polsce.
Liberty Motors – Przebudowa strony korporacyjnej, cyfryzacja procesu wypożyczania oraz uruchomienie sprzedaży on-line w 3 sklepach opartych o jeden backend.
Amper – Współpraca zaowocowała uruchomieniem sklepu internetowego amper24.pl, który w ciągu pierwszych czterech miesięcy zaczął generować około 20% wartości wszystkich transakcji w e-commerce, a średnia wartość koszyka w kanale własnym była wyższa o 107% w porównaniu do sprzedaży na marketplace.
Adegis – Zastosowanie architektury Headless + silnik Magento 2, integracja z Comarch ERP XL oraz integracja z marketplace za pomocą Baselinkera pozwoliły na rozpoczęcie sprzedaży on-line, uruchomienie nowych kanałów promocji usług oraz sprzedaży części zamiennych, a także wyjście klienta na rynki zagraniczne.
THS – Wyzwanie projektowe stanowiło zaprojektowanie i wdrożenie nowych sklepów na rynek niemiecki i francuski, uproszczenie sposobu zarządzania całą informacją produktową i obsługą zamówień, dedykowane integracje z wybranymi marketplace (eBay, Amazon, Kaufland, ManoMano) oraz poprawienie sprzedaży wielokanałowej za granicą.
autoXscan – Migracja z istniejącej platformy (WooCommerce), wdrożenie Selliny oraz skonfigurowanego pod Klienta systemu OMS Apilo. Wyróżnikami nowego systemu eCommerce stały się niestandardowe funkcjonalności, takie jak moduł strony www dla producentów, możliwość sprzedaży produktów wirtualnych (np. aktualizacji oprogramowania) oraz obsługa platformy w aż 11 wersjach językowych.
Meringer – Uruchomienie wewnętrznie drugiego sklepu opartego na systemie Sellina, aby wspierać strategię dywersyfikacji kanałów sprzedaży. Dodatkowo digitalizacja 30k produktów zorganizowanych w 140 rodzin i opisanych za pomocą 220 atrybutów – wdrożenie systemu PIM, który uporządkował i ustrukturyzował model danych, a następnie zasilił sklep internetowy sklep.meringer.pl.
Marat – Cyfryzacja sprzedaży B2B z wykorzystaniem Selliny i zaawansowanej integracji z Comarch XL. Wdrożenie objęło dedykowaną aplikację do zarządzania cenami (automatyzacja rabatowania na bazie obrotu, ceny per magazyn) oraz rozbudowany panel klienta z zarządzaniem wieloma użytkownikami w organizacji.
Filtrosfera – Ekspresowa replatformizacja z Merce na Sellinę zrealizowana w 3 miesiące, obsługująca wolumen setek zamówień dziennie. Projekt połączył migrację systemu z wdrożeniem PIM Akeneo oraz zaawansowaną integracją z OMS Apilo. Całość dopełnił pakiet optymalizacji UX/UI, zaprojektowany bezpośrednio na bazie danych analitycznych klienta.
Porozmawiajmy!
Osiągnijmy podobne rezultaty dla Twojego biznesu