Ewolucja

e-commerce marki Kosmos

Główny polski dystrybutor największej marki snowboardowej na świecie – Burton.

KOSMOS to marka kultowa w środowisku deskorolkowym i snowboardowym na Śląsku. Zaczynała w latach 90., jako skateshop. Obecnie to główny polski dystrybutor największej marki snowboardowej na świecie – Burton. KOSMOS posiadał sklep internetowy, jednak jego wskaźniki spowodowane m.in. brakiem wersji responsywnej były niezadowalające dla Klienta. Wizerunek sklepu również wyraźnie odstawał od rynku, a platforma sklepowa nie spełniała oczekiwań.

Zakres

Analiza przedwdrożeniowa
Repozycjonowanie marki
Projekt UX/UI
Wdrożenie Selliny
Prace nad utrzymaniem
Consulting oraz rozwój sklepu

Technologia

Sellina
Headless
Magento 2
Next.js
API Platform

Korzyści z wdrożenia systemu Sellina

Przed wdrożeniem Selliny dokonujemy analizy przedwdrożeniowej. Całość kompleksowych działań przekłada się na imponujące wyniki po wdrożeniu!

+29%

O 29% wyższy całkowity współczynnik konwersji

+128%

O 128% wyższy współczynnik konwersji na urządzeniach mobilnych

-72%

O 72% krótszy średni czas 
wczytywania strony

Najbardziej elastyczny system sprzedaży B2B / B2C na rynku.

Poznaj więcej cech Open-SaaS, które utwierdzą Cię w przekonaniu, 
że Sellina to najbardziej elastyczny system e-commerce na rynku.

Cele

Projekt wdrożenia dla marki Kosmos to coś więcej niż sam system e-commerce. 

Odświeżenie wizerunku marki.

Po przeanalizowaniu obecnej grupy docelowej doszliśmy do wniosku, że stara identyfikacja wizualna odnosiła się do grupy klientów, którzy obecnie nie stanowią już głównych odbiorców.

Zmiana silnika sklepowego

Poprzedni system e-commerce stał się ograniczeniem. Analizując dostępne na rynku rozwiązania, wybór padł na Sellinę, która eliminowała ryzyko długu technologicznego w przyszłości.

Sprzedaż Omnichannel

Połączone działania miały zapewnić maksymalne możliwości konwersji sprzedaży w modelu Omnichannel. Wiele punktów styku potencjalnego klienta z marką, wymagało przygotowania spójnej komunikacji brandu online oraz offline.

Wdrożenie Selliny

Droga do mety to, poza nowym wizerunkiem, wdrożenie Selliny oraz spięcie komunikacji. 

Odświeżenie wizerunku marki.

Rebranding był powiązany z ewolucją technologiczną. Właściciel sklepu internetowego kosmossklep.pl podjął decyzję o zmianie silnika sklepowego. Nowy KOSMOS wdrożyliśmy w oparciu o system Sellina. Wykonaliśmy migrację danych i pomogliśmy w transferze technologicznym.

Omnichannel.

Sprzedaż wielokanałowa, wspierający się wzajemnie model, gdzie użytkownik ma wiele punktów styku z marką i jej produktami, to proces, który w KOSMOSie trwa od dłuższego czasu. Wysoka świadomość właścicieli, współorganizowanie wydarzeń branżowych wynika z pasji do snowboardingu. Dzięki naszej stałej współpracy działania na kolejny sezon już są w przygotowaniu.

Rezultaty współpracy

+29%

O 29% wyższy całkowity współczynnik konwersji

+128%

O 128% wyższy współczynnik konwersji na urządzeniach mobilnych

-72%

O 72% krótszy średni czas 
wczytywania strony

Porozmawiajmy!

Osiągnijmy podobne rezultaty dla Twojego biznesu

*Bezpłatną konsultację oferujemy wyłącznie firmom obracających min. 5 milionami złotych rocznie – z takimi firmami współpracujemy, do firm co najmniej tej skali mamy dopasowane usługi i to z nimi jesteśmy najskuteczniejsi.
Podczas rozmowy dowiesz się, czy Sellina to rozwiązanie odpowiednie dla Twojego biznesu.

Dlaczego Open-Saas Sellina?