Sellina Light – cennik

Sellina Light i Sellina to technologicznie i funkcjonalnie ten sam system. Różnice leżą w typie licencji, możliwości wprowadzania zmian, hostingu itp.

Amper_wdrożenie
Widok sklepu autoXscan na tablecie i telefonie

„Z przyjemnością rekomenduję firmę Cognize jako partnera w realizacji projektów technologicznych (...)”

Cognize wykazało się nie tylko zaawansowaną wiedzą technologiczną, ale również elastycznością w dostosowaniu rozwiązań do potrzeb naszej branży. (...) Doskonała komunikacja i wysoka dostępność zespołu sprawiły, że mogliśmy liczyć na wsparcie w każdym etapie projektu. Wszelkie nasze pytania i sugestie były szybko rozwiązywane, a czas reakcji na zgłoszenia zasługiwał na najwyższe uznanie.

Sellina Light - jeżeli planujesz rozwój

 

Z myślą o firmach, które mają standardowe potrzeby na start, ale planują rozwój i w przyszłości nie chcą przechodzić kosztownego i czasochłonnego procesu migracji technologii – stworzyliśmy wersję Light systemu Sellina. Sellina Light to „pudełkowa” wersja Selliny, technologicznie tak samo zaawansowana, znacznie tańsza, prostsza we wdrożeniu, ale co najważniejsze – niewymagająca migracji technologii, kiedy pojawią się potrzeby funkcjonalności dedykowanych. Wówczas wystarczy przejść na standardową licencję Selliny i czerpać w pełni z możliwości wprowadzania dowolnych modyfikacji i dodatków do systemu.

Mockup dashbord

Zostaw nam swoje dane, odezwiemy się najszybciej jak to możliwe. Pierwszy kontakt przeprowadzi Michał Kozik.

Ile kosztuje Sellina Light?

Poniżej znajdziesz wszystkie najważniejsze szczegóły i koszty naszego rozwiązania w wersji light.

Sellina Light Sellina
Zmiany w UX/UI Kolorystyka, typografia i bannery Modyfikacje elementów UX/UI (np. menu, kafelki, układ strony produktowej itp.) - wycena
Funkcjonalności Istniejące out-of-the-box Dodawanie dedykowanych funkcjonalności
SLA (licencja, gwarancja, monitoring, utrzymanie infrastruktury, systemu, backup) 3300 zł netto + opcjonalny pakiet godzin 900 zł netto (licencja) + opcjonalne usługi dodatkowe + pakiet godzin
Aktualizacje 2x w roku Security Patch Magento (w cenie), Aktualizacje Magento ustalane indywidualnie Wszystkie aktualizacje ustalane indywidualnie
Licencja Licencja ograniczona (brak migracji) Licencja nieograniczona (możliwa migracja technologii)
Koszt wdrożenia 24 000 zł netto 69 000 zł netto
Infrastruktura serwerowa Hosting (w cenie) Serwery dedykowane (niewliczone w cenę)
Umowa Określone warunki Umowa dedykowana

Funkcjonalności B2B Selliny

Sellina Light Sellina
Zaawansowane zarządzanie cennikami
Dodawanie produktów do koszyka z poziomu wyszukiwarki
Zarządzanie wieloma adresami na koncie użytkownika
Moduł rejestracji użytkownika obsługujący zarówno klienta B2B, jak i B2C
Walidacja numeru NIP po bazie GUS
Możliwość dowolnego sterowania stawkami VAT dla produktów
Płatności limitem kredytowym / kredytem kupieckim
Zarządzanie dostępnymi dla klienta metodami wysyłki na podstawie wartości i gabarytu
Zarządzanie dostępnymi dla klienta metodami płatności na podstawie grupy klienta i wartości koszyka
Zarządzanie załącznikami do produktów
Wiele przestrzeni na reklamy dla producentów
Wyświetlanie ceny za szt / inną jednostkę miary produktu dla pakietów produktowych
Porównywarka produktów
Moduł ofertowania

Dashboard B2B

Sellina Light Sellina
Dedykowany widok strony głównej
Prezentacja wartości limitu kredytowego
Prezentacja opiekunka klienta
Prezentacja ostatnich zamówień oraz ostatnich dokumentów
Możliwość konfiguracji indywidualnie strony głównej sklepu dla klienta B2C i oddzielnie dla B2B
adegis_koszyk
Amper iPhone

Wybierając Sellinę lub Selliną Light masz dostęp do szerokiego grona Partnerów usług eCommerce, którzy dzięki integracji z naszym systemem pomogą efektywnie skalować Twój biznes.

Sellina: backend Magento 2 + aplikacja frontendowa typu Headless

Magento jest najwydajniejszym i najbardziej popularnym systemem Open Source dostępnym na rynku.

Schemat Sellina

Korzyści z zastosowania Magento 2 jako silnika Selliny

1. Dowolne rozszerzenie i zmiany dopasowane do biznesu.

2. Wykonanie dowolnych integracji.

3. Wysoka wydajność sklepu.

4. Rozbudowana społeczność programistów i użytkowników tworzących system, licząca ponad 300 000 osób.

5. Elastyczność w rozbudowywaniu 
systemu wraz z rosnącymi potrzebami przedsiębiorstwa.

6. Ponad 5 660 wtyczek.

Najbardziej elastyczny 
system sprzedaży B2B / B2C na rynku.

Poznaj więcej cech Open-SaaS, które utwierdzą Cię w przekonaniu, 
że Sellina to najbardziej elastyczny system e-commerce na rynku.

Zostaw nam swoje dane, odezwiemy się najszybciej jak to możliwe. Pierwszy kontakt przeprowadzi Michał Kozik.

Dowiedz się więcej o naszych projektach

amper_komputer

Amper – Współpraca zaowocowała uruchomieniem sklepu internetowego amper24.pl, który w ciągu pierwszych czterech miesięcy zaczął generować około 20% wartości wszystkich transakcji w e-commerce, a średnia wartość koszyka w kanale własnym była wyższa o 107% w porównaniu do sprzedaży na marketplace.

Mockup Sklep Kosmos

Kosmos Sklep – Wzrost konwersji o 128% na urządzeniach mobilnych i o 72% krótszy średni czas wczytywania strony w sklepie e-commerce głównego dystrybutora Burton w Polsce.

Najczęściej zadawane pytania

Kiedy otrzymam ofertę?

Wstępną ofertę możesz otrzymać od nas od razu – wystarczy, że skontaktujesz się z nami mailowo lub telefonicznie. Obejmuje ona podstawowe funkcjonalności systemu oraz usługę uruchomienia Selliny. Natomiast, jeśli chcesz poznać szczegółową ofertę dopasowaną do Twojego biznesu, zwykle potrzebna jest analiza przedwdrożeniowa. Czas jej wykonania wynosi od 2-6 tygodni.

Co dostaje na start?

Na start otrzymujesz system e-commerce B2B/B2C, na którego prezentację możesz umówić się, klikając tutaj. W ramach wdrożenia pomagamy Ci dostosować istniejące systemy i powiązania między nimi (np. ERP, marketing automation, PIM, itp.) do nowego systemu.

Ile czasu potrzeba na wdrożenie?

Wersja podstawowa może powstać nawet po 4 tygodniach. Jeżeli projekt ma skomplikowane wymagania, może wymagać przeprowadzenia warsztatów z klientem lub wykonania szczegółowej analizy przedwdrożeniowej (2-6 tygodni). W takim wypadku proces potrzebny na wdrożenie może znacząco się wydłużyć.

Czym funkcjonalnie się różni Sellina Light od Selliny?

Sellina Light i Sellina mają takie same funkcjonalności. Różnica polega na tym, że Sellinę można rozwijać o funkcjonalności dedykowane, a Sellinę Light – nie. Można natomiast dodawać do nich dowolne integracje. Pozostałe różnice podaliśmy w tabeli porównawczej powyżej. Technologicznie i funkcjonalnie jest to ten sam system.

Jak wygląda gwarancja?

Gwarancja jest opcjonalna, rozliczana abonamentowo i obejmuje wszystkie elementy systemu, które nie zostały zmodyfikowane pod Twoje indywidualne potrzeby.

Co, jeżeli będziemy chcieli zmienić wykonawcę?

Nie ma ograniczeń związanych z wyborem wykonawcy – licencja, którą opłaca Klient, na to pozwala. Ponadto nasz system posiada stosowną dokumentację oraz jest stworzony z wykorzystaniem popularnych technologii, dzięki czemu nie ma ryzyka tzw. “Vendor Lock’a”.

Jeżeli decydujesz się na Sellinę Light – licencja nie umożliwia zmiany wykonawcy, konieczne jest przejście na pełną licencję Selliny (opłacenie różnicy w koszcie uruchomienia pomiędzy Selliną Light, a Selliną)

Co z przeniesieniem praw autorskich na system?

Prawa autorskie przenosimy tylko w przypadku funkcjonalności dedykowanych. W każdym innym wypadku przeniesienie praw nie obowiązuje, natomiast licencja upoważnia Cię m.in. do samodzielnego rozwoju systemu.

Co z przeniesieniem praw autorskich na funkcjonalności dla mnie wykonanych?

Przenosimy prawa autorskie na Twoją firmę podczas tworzenia rozwiązań dedykowanych.

W czym jeszcze możecie pomóc, a w czym nie w obszarze e-commerce?

Nasze dodatkowe działania sprowadzają się do wsparcia: 

  • w kreowaniu strategii,
  • brandingu,
  • optymalizacji procesów,
  • optymalizacji architektury systemów,
  • utrzymania infrastruktury,
  • projektowania UX oraz interfejsów,
  • tworzenia macierzy kompetencji zespołów e-commercowych i około e-commercowych,
  • audytów.

Nie realizujemy:

  • działań SEO,
  • operacyjnych działań marketingowych. 

Nie mniej jednak, w przypadku potrzeby wspieramy w ewaluacji agencji, która ma być odpowiedzialna za te dziedziny.

Czym się różni rozliczenie fixed price od time&material?

Rozliczenie Fixed Price to rozliczenie w określonej kwocie, zakresie i czasie. Są to zadania, które są dodatkowo objęte gwarancją. Z uwagi na fakt, że określamy sztywno ich cenę – musimy również określić sztywno ich zakres. Rodzi to dwie konsekwencje.
Po pierwsze – ewentualne zmiany w zakresie oznaczają re-estymację i zmianę kwoty rozliczenia lub konieczność poniesienia dodatkowych kosztów takich zmian.
Po drugie – w momencie ofertowania takiego zadania musimy znać dokładnie jego zakres, a to dla wielu zadań jest niemożliwe. Przykładem braku odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące przebiegu zadania jest realizacja funkcjonalności dotyczących integracji z zewnętrznymi systemami, z wykorzystaniem zewnętrznych modułów, w których nie wiemy na jakie niespodzianki natrafimy. Jednym z rozwiązań, z których korzystamy w takich wypadkach jest realizacja większej lub mniejszej analizy poprzedzającej realizację zadania, która pomaga odpowiedzieć na możliwe pytania, a tym samym umożliwia nam zaoferowania zadania w modelu Fixed Price.

Rozliczenia Time and Material są zadaniami, w których rozliczamy się za przepracowany czas. Oczywiście posługujemy się estymacją poprzedzającą realizację takiego zadania. Niemniej nie znamy w takich przypadkach dokładnego zakresu zadania. Wynika to z obiektywnych, zewnętrznych czynników takich jak np. konieczność integracji z zewnętrznymi systemami, z wykorzystaniem zewnętrznych modułów, w których nie wiemy na jakie niespodzianki natrafimy, czy dotyczących funkcjonalności, których logikę musimy dopiero wypracować z klientem.

Jak przebiega usuwanie błędów w systemie?

Usuwanie błędów w szczegółach reguluje umowa. W uproszczeniu można powiedzieć, że zgłoszenia błędów dzielimy na dwie grupy:
Pierwszą – podlegającą gwarancji. Te zadania realizowane są bezpłatnie.
Drugą – niepodlegającą gwarancji. Źródłem tych zadań są zadania typu Time and Material lub zadania Fixed Price, w których gwarancja uległa przedawnieniu. Podkreślamy jednak, że każdy z naszych klientów może przedłużyć gwarancję na system bez ograniczeń czasowych za opłatą wskazaną w Umowie.

Dlaczego licencja jest udzielana na 20 lat?

Intencją jest przekazanie naszym klientom nieograniczonej czasem i zakresem licencji do samodzielnego rozwoju systemu. Jednak z przyczyn prawnych (polecamy konsultację w tym zakresie z prawnikami) nie możemy określić w Umowie licencji jako “nieograniczonej”, więc posłużyliśmy się odległym terminem 20 lat.

Gdzie hostowany będzie system?

System standardowo hostujemy na serwerach naszych (lub Klienta) w OVH, zwykle wykorzystując Advanced-2 (https://www.ovhcloud.com/pl/bare-metal/advance/adv-2/). Jeśli posiadasz własne maszyny o porównywalnych parametrach technologicznych, możemy również umieścić system na Twoich serwerach.

Jak tworzone i przechowywane są backupy?

Tworzymy codziennie dwukrotnie lokalne kopie bazy danych oraz raz dziennie wykonujemy pełny backup całego systemu. Kopie zapasowe są szyfrowane i przechowywane na Dropboxie, gdzie są dostępne przez co najmniej rok.

Jak najbardziej, linki do naszych case studies znajdziesz na stronie https://sellina.pl/case-studies/. Jeśli chcesz omówić je wspólnie skontaktuj się z nami https://sellina.pl/kontakt/

Porozmawiajmy!

Chcesz zapoznać się z dokumentacją systemu lub umówić się na demo? Zostaw do siebie namiary poniżej:

Mockup mobile Sellina

Dlaczego Open-Saas Sellina?