Liberty Motors

Motocyklowy świat, który dzięki rozwojowi wielowymiarowej platformy e-commerce nabrał jeszcze większego rozpędu w przestrzeni internetowej. 

Wyzwaniem w projekcie Liberty Motors było poszerzenie modelu omnichannel, poprawa procesu przetwarzania leadów oraz wpisanie sklepu online w wizualny ekosystem sprzedaży offline. Zastosowaliśmy architekturę Headless + silnik Magento 2, który został Master Data Source. Wprowadziliśmy szereg dedykowanych rozwiązań.

W rezultacie zwiększyliśmy rozpoznawalność marki Liberty Motors w sieci. Uprościliśmy znacząco proces wynajmu motocykli oraz poszerzyliśmy ofertę. Stworzenie sklepu pozwoliło otworzyć nowy kanał sprzedaży oraz uzyskać efekt ROPO.

Zakres

Zarządzanie projektem
Development
Integracje
Projekt UX/UI
Identyfikacja wizualna
Ilustracje

Technologia

Sellina
Magento 2
React
Next.js
API Platform

Korzyści z wdrożenia systemu Sellina

Udana współpraca to przede wszystkim liczby!

3 sklepy

3 sklepy internetowe oparte o 1 backend, czyli strona korporacyjna (Liberty Motors), strona wypożyczalni (Liberty Rental) oraz sklep internetowy (Liberty Motostore).

+27%

O 27% wyższy współczynnik rezerwacji na nowej stronie Liberty Rental, będącej witryną wypożyczalni należącą do grupy Liberty.

Najbardziej elastyczny system sprzedaży B2B / B2C na rynku.

Poznaj więcej cech Open-SaaS, które utwierdzą Cię w przekonaniu, 
że Sellina to najbardziej elastyczny system e-commerce na rynku.

Wdrożenie Selliny

Kluczowym wyzwaniem projektowym była przebudowa strony korporacyjnej.

Naszą pracę rozpoczęliśmy od zmian w stronie korporacyjnej Liberty Motors. Zależało nam na ujednoliceniu dotychczasowego wizerunku firmy i poprawieniu rozpoznawalności marki w sieci. Wprowadziliśmy zarówno zmiany wizualne, jak również kompleksową poprawę architektury podstawowych informacji.

Cyfryzacja procesu wypożyczania motocykli

Dbając o nowoczesny wizerunek firmy Liberty Motors zdecydowaliśmy się na cyfryzację procesu wypożyczania motocykli. W ten sposób powstał serwis Liberty Rental, który kompleksowo obsługuje wynajem on-line pojazdów najlepszych marek.

Cała ścieżka wynajmu została maksymalnie uproszona i skrócona zarówno dla klientów, jak również dla samej firmy Liberty Motors. Zadbaliśmy o odpowiednie zbieranie i przetwarzanie leadów kontaktowych. Dodatkowo wprowadziliśmy obliczanie kosztu wynajmu motocykla w czasie rzeczywistym z uwzględnieniem różnych lokalizacji, dni tygodnia oraz godzin.

Uruchomienie sprzedaży on-line poprzez sklep internetowy Liberty MotoStore

Finalnym i najważniejszym z punktu widzenia biznesowego wyzwaniem było uruchomienie sprzedaży on-line poprzez sklep internetowy Liberty MotoStore.

Ważnym elementem w tym miejscu było stworzenie ustrukturyzowanej bazy produktów mając na uwadze odpowiednią jakość informacji o wszystkich ich atrybutach.

Wygląd sklepu został zaprojektowany w oparciu o wcześniej przygotowaną stronę korporacyjną Liberty Motors oraz Liberty Rental. Dzięki temu zachowaliśmy spójną warstwę wizualną stanowiącą jedną całość.

Rezultaty współpracy

+27%

O 27% wyższy współczynnik rezerwacji na nowej stronie Liberty Rental, będącej witryną wypożyczalni należącą do grupy Liberty.

Większa rozpoznawalności marki Liberty Motors.

Dzięki ujednoliceniu wyglądu wszystkich nowych serwisów oraz wsparciu graficznym w trakcie aranżacji stacjonarnych salonów marka Liberty Motors uzyskała jednolity wizerunek.

Wspólna tożsamość zarówno świata on-line jak i off-line zwiększyła rozpoznawalność marki, dzięki czemu klienci z łatwością traktują wszystkie usługi jako jako jedna spójna całość pod marką Liberty Motors.

Otwarcie na nowy kanał sprzedaży.

Stworzenie Liberty MotoStore otworzyło drzwi na zupełnie nowy kanał sprzedaży z wysokim potencjałem wzrostu.

Jednocześnie dzięki silnej marce udało się w sposób naturalny uzyskać efekt ROPO (Research Online, Purchase Offline), który poprzez udostępnienie szerokiej oferty produktów w sklepie internetowym przyciągnął do salonów stacjonarnych nowych klientów.

Najciekawsze elementy wdrożenia

Magento 2 jako Master Data Source

Dbając o jednolitość informacji postanowiliśmy potraktować Magento 2 jako Master Data Source, czyli główne miejsce, które przechowuje spójne dane wykorzystywane na wszystkich stronach.

Klient otrzymał możliwość wygodnego i łatwego zarządzania informacjami, dbaniem o proces wypożyczania oraz realizowania zamówień pochodzących ze sklepu internetowego. Wszystko to z jednego panelu administracyjnego. Sklep jest głównym źródłem informacji o produktach oraz jest wykorzystywany w salonach stacjonarnych jako element do przeglądania katalogu produktowego na multimedialnych terminalach informacyjnych – InfoKioski.

Szereg dedykowanych rozwiązań

  • automatyczne tworzenie tabeli rozmiarów 
  • dostarczanie informacji o osobach kontaktowych w powiązaniu z salonem, marką motocykla oraz stanowiskiem ułatwiające klientom rozwiązanie problemu 
  • mechanizm zbierania i przetwarzania leadów kontaktowych z promowanych wydarzeń 
  • obliczanie kosztu wynajmu motocykla w czasie rzeczywistym z uwzględnieniem różnych lokalizacji, dni tygodnia oraz godzin

Porozmawiajmy!

Osiągnijmy podobne rezultaty dla Twojego biznesu

*Bezpłatną konsultację oferujemy wyłącznie firmom obracających min. 5 milionami złotych rocznie – z takimi firmami współpracujemy, do firm co najmniej tej skali mamy dopasowane usługi i to z nimi jesteśmy najskuteczniejsi.
Podczas rozmowy dowiesz się, czy Sellina to rozwiązanie odpowiednie dla Twojego biznesu.

Dlaczego Open-Saas Sellina?