Case studies

Zobacz, jak Sellina wpłynęła na wzrost biznesów naszych klientów.

Kosmos Sklep – Wzrost konwersji o 128% na urządzeniach mobilnych i o 72% krótszy średni czas wczytywania strony w sklepie e-commerce głównego dystrybutora Burton w Polsce.

Liberty Motors – Przebudowa strony korporacyjnej, cyfryzacja procesu wypożyczania oraz uruchomienie sprzedaży on-line w 3 sklepach opartych o jeden backend.

Amper – Współpraca zaowocowała uruchomieniem sklepu internetowego amper24.pl, który w ciągu pierwszych czterech miesięcy zaczął generować około 20% wartości wszystkich transakcji w e-commerce, a średnia wartość koszyka w kanale własnym była wyższa o 107% w porównaniu do sprzedaży na marketplace.

Mockup Adegis

Adegis – Zastosowanie architektury Headless + silnik Magento 2, integracja z Comarch ERP XL oraz integracja z marketplace za pomocą Baselinkera pozwoliły na rozpoczęcie sprzedaży on-line, uruchomienie nowych kanałów promocji usług oraz sprzedaży części zamiennych, a także wyjście klienta na rynki zagraniczne.

Mockup Fraten Aldeno

THS – Wyzwanie projektowe stanowiło zaprojektowanie i wdrożenie nowych sklepów na rynek niemiecki i francuski, uproszczenie sposobu zarządzania całą informacją produktową i obsługą zamówień, dedykowane integracje z wybranymi marketplace (eBay, Amazon, Kaufland, ManoMano) oraz poprawienie sprzedaży wielokanałowej za granicą.

Widok sklepu autoXscan na tablecie i telefonie

autoXscan – Migracja z istniejącej platformy (WooCommerce), wdrożenie Selliny oraz skonfigurowanego pod Klienta systemu OMS Apilo. Wyróżnikami nowego systemu eCommerce stały się niestandardowe funkcjonalności, takie jak moduł strony www dla producentów, możliwość sprzedaży produktów wirtualnych (np. aktualizacji oprogramowania) oraz obsługa platformy w aż 11 wersjach językowych.

Meringer_shop

Meringer – Uruchomienie wewnętrznie drugiego sklepu opartego na systemie Sellina, aby wspierać strategię dywersyfikacji kanałów sprzedaży. Dodatkowo digitalizacja 30k produktów zorganizowanych w 140 rodzin i opisanych za pomocą 220 atrybutów – wdrożenie systemu PIM, który uporządkował i ustrukturyzował model danych, a następnie zasilił sklep internetowy sklep.meringer.pl.

Porozmawiajmy!

Osiągnijmy podobne rezultaty dla Twojego biznesu

Mockup mobile Sellina